Im alone and the sun is gone



Fick nyss reda på att det var sol i lördags på dagen, synd då att man vaknade kl 14 och då var det minsann inge solstrålar kvar åt mig, hmrpfh! skit också.

Känns som att jag inte har gjort nåt i helgen..just det, det har jag ju inte heller.

Såg Twilight 2 i fredags..börjar känna mig smått otränad. Har inte sett så mycket tvättbrädor sen jag var inne på Jysks lager förra året.

Har varit nyttig i helgen. Har ätit lite Ahlgrens bilar, en påse chips, 1,5 liter julmust och så ett glas JUICE!

Spelat lite Fifa 2009. Gjorde 456 mål på en säsong med samma gubbe..dags att börja spela på barn-nivån snart?

Såg att jag har haft 3 unika besökare i dag men 77 st!! sidvisningar. Känns som att folk förväntar sig att jag skriver nåt på söndagar..min officiella blogg-dag. Så detta inlägg är till er.

Auf wiedersehen..

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Det var riktigt lågt.

2009-11-23 @ 19:38:11
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0