Lat-prat!



Verkar som att folk saknar att jag skriver här. 4-5 personer har nämnt det under senaste veckan. De är säkert också de 4-5 personer som faktiskt läser denna blogg också :) Hursomhelst, vad har hänt sen sist jag skrev här (dvs 6 jan)? Jo, det ska jag tala om för er. Jag har sett 37 fler filmer, jag har skottat min balkong 2 ggr, ätit ca 15 semlor, lagat mat i mitt kök en gång, börjat åka buss till jobbet = en ganska lat vardag känner jag..börjar känna mig lite småfet såhär dagen efter Fettis-dagen. Funderar på att köpa ett gymkort....NOT! inte alls faktiskt.

Gillar att jag gick och köpte chips och gräddfil men glömde dippen. Letade efter nånting att ersätta dippen med (det är ju så långt att gå tillbaka till affären) här hemma. Men insåg att kanel och gräddfil inte är "A perfect match" direkt.

Gick faktiskt en promenad i dag, till min brevlåda. Till de som inte varit hos mig så sitter min brevlåda ca 2,5 meter utanför ytterdörren..så den 5 meter långa promenaden tog helt slut på mig. Fick lov att lägga mig på soffan i ett par timmar och vila. Hade ju satt på Tv:n innan promenaden men nu var jag så trött så jag orkade inte ens byta kanal. Så jag fick gott ligga där och titta på damernas curling i 2 timmar. Det är otroligt hur spännande den sporten är. Tänk hur det skulle vara att se det Live! på plats i Vancouver, då hade ju lyckan varit gjord. Att se de där stenarna krocka med varandra får mig i extas. Har nu bokat sittplatsbiljetter till EM i Polen nästa år.

Vissa kallar mig lat, jag kallar det sparsam med krafter för viktigare tillfällen. Tänk när världens undergång kommer..då kommer jag att vara på G. Se bara på Björn Ferry..gäller ju att toppa formen för rätt ögonblick!

Nä, nu ska jag se Biggest Loser på femman och invänta mitt öde.

// Fetto Superstar

P.S Tänkte lägga in en bild här på min mage men den fick inte plats. D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0