Updating

Var ett tag sen jag skrev här nu..förra året för att vara exakt höhö..bloggar behöver också jullov! Har haft mycket att stå i känns det som de senaste 3 veckorna. Julklappshandling,jobb,sthlm,nyår osv. Kul att det händer saker ibland iaf :)

Var minipersonal-ferre hos finnen i går "trevligt trevligt"..slutade med att jag däckade i hans säng, det var väl lika bra. Ska sluta dricka så mycket mjölk tror jag :P

Kollade in min internetbank i dag och såg att jag har gjort av med nästan 6000 spänn sen den 28:e! och det är ju bara det jag betalat med kort. Fick ju lite kontanter i julklapp och de är ju inte heller kvar. Nä, nu blir det köpstopp till den 25:e.

Jag och farsan hyrde de 3 första (nya) Johan Falk-filmerna i veckan..bra skit måste jag säga :P Sådär lagomt spännande action. Får se om man hyr de 3 andra som finns också.

Det är ju fantastiskt hur lite man har att berätta om här på bloggen trots nästan en månads paus. Visst, det händer ju saker men inte så det är värt att nämna här. Livet är inte så häpnadsväckande och actionfyllt som på film, åtminstone inte dagligen. Antar att om allt flyter på som det ska och som det var tänkt, då är det inte mycket till liv..och det blir definitivt inga blogg-inlägg. För vem vill läsa om det perfekta livet eller den perfekta personen?

 

Skål hörrni!

2010 kommer bli grreat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0